luni, 10 octombrie 2016

O semi-cronica despre o semi-alergare.

Ziua se anunta minunata. Chiar si vremea tinea cu noi. Era atat de simplu, trebuia sa alerg impreuna cu Narcis si Romi, la ritm de recuperare, la doua ore. Langa pacerii de maraton-4h ca sa mai schimbam si cate o vorba cu Cristi. Chiar daca faceam doar un semi, care, ce-i drept, contine toate urcarile de la MIB 2016.
De ce? Nu stiu de ceilalti, dar la mine era o combinatie de refacere dupa niste antrenamente mai sustinute (hihi, da, ma mai antrenez si eu asa, stiu ca pare incredibil) combinat cu lene si posibilitatea de a sta la o sueta, pe bani frumosi. Cum insa eu nu ma uit la bani cand e vorba de o taxa maxima, zis si facut. Oarecum.
De ce, oarecum? Pentru ca nu imi inchipuiam ca Romi ticluise un plan atat de perfid, Fiti atenti. Dupa ce ne-am hahait o gramada si dat mari cum alergam noi incet si socilizat cu pacerii de 4h, dupa cca 18 km deci, aproape de sfarsitul ultimei urcari pe langa Casa Poporului, Romi ii spune lui Narcis: "Hai sa ne intrecem!" si o ia la goana. Narcis, elegant, ma intrerupe din sueta cu Cristi -  care s-a dovedit un foarte bun pacer de 4h si foarte sociabil de asemenea-,  pentru a-mi prezinta situatia. Ne intrecem? Ooooofff, ook. Nu l-am mai prins pe Romi ceea ce ne-a demoralizat pe amandoi, mai ales ca am concurat la niste paceuri care nu trebuiau sa ne puna probleme. Am intrecut totusi peste 160 baieti pe ultimii 3km, ceea ce a fost distractiv.
De ce a fost distractiv, tinand cont ca mi-a venit sa vars dupa sprintul de la vale? Nu stiu.
Una peste alta a fost o alergare, m-au intrecut si colegi de servici, inclusiv sefu' - cu PB, felicitari. Toata lumea multumita. Mai ales ca ma gandisem si eu la planul asta, dar mi-a luat-o Romi inainte.

Aaa, am uitat de Petrica, scuze.
De ce am uitat? Pentru ca a intrat in alta categorie, e in alta clasa deja, nu il mai am ca si concurent. Evolutia lui la maraton si timpul scos (3:28) au fost impresionante. Ar trebui sa caut acum daca mai e vreo distanta pe care sa am un timp mai bun ca el, dar cum este deja in alta clasa, n-o sa o fac.

Dar uite-l pe Ionut cum vine tare din urma cu un PB azi la maraton. Ce zici Ionut, sa devenim noi concurenti?


Un comentariu: